Egyes utángyártott és gyári hátsó kipufogó doboknál egy furatot alakítanak ki a kondenzvíz elvezetése céljából a hátsó kipufogódob alsó pontján. Tapasztalataink szerint ez a módszer leginkább csak elméletben működik jól, mivel a hátsó kipufogódob belső szekezete általában több cellából áll, ezért csak egyes részekről történik meg a kondenzvíz elvezetés. A másik probléma, hogy a kipufogóban lévő szigetelőanyag is magában tarja a vizet. Ez a megoldás a tapasztalataink szerint a gyakorlatban nem növeli számottevően a kipufogó dobok élettartamát.
Kipufogó szervizünkben csak egyes gépjármű típusoknál szoktunk alkalmazni kondenzvíz leeresztő furatot. Elsősorban az úgynevezett zsákdoboknál, ahol csak belépő cső van, és torlónyomással tompítják a kipufogó gázlengéseket (laikusoknak: kb. olyan, mintha az egyenes főútról merőlegesen nyílna egy zsákutca) vagy ahol a kipufogórendszernek olyan egyedi kialakítása van, hogy extrém esetben már előfordult, hogy a kondenzvíz télen belefagyott a kipufogócsőbe, elzárta a kipufogógáz útját, és ettől nem indult be a motor.