Mennyire méretpontosak az utángyártott kipufogók?

Ez a kipufogóval kapcsolatos kérdés elsősorban abban az esetben fontos ügyfeleink számára, ha a kipufogó alkatrész nem szakműhelyben kerül beépítésre. Meglepő információ lehet azonban, hogy tapasztalataink alapján az utángyártott kipufogók gyakran méretpontatlanok, és a szakszerű beépítés érdekében kisebb nagyobb módosítást igényelnek. A jobb minőségű utángyártott kipufogóknál kisebb arányban fordul elő méretpontatlanság, ezeknél szerencsés esetben egy […]

Tovább

Mennyivel növeli a hátsó kipufogódob élettartamát a kondenzvíz leeresztő furat?

Egyes utángyártott és gyári hátsó kipufogó doboknál egy furatot alakítanak ki a kondenzvíz elvezetése céljából a hátsó kipufogódob alsó pontján. Tapasztalataink szerint ez a módszer leginkább csak elméletben működik jól, mivel a hátsó kipufogódob belső szekezete általában több cellából áll, ezért csak egyes részekről történik meg a kondenzvíz elvezetés. A másik probléma, hogy a kipufogóban […]

Tovább

Melyik kipufogó alkatrészt kell leghamarabb cserélni?

Az utángyártott kipufogó alkatrészeket tekintve a gépjármű és a motor üzemanyag típusától függően a hátsó kipufogódob, a flexibilis kipufogócső, a kipufogó összekötő cső, illetve egyes modelleknél a kipufogó felfüggesztő gumibak a leggyakoribb alkatrész, melyet viszonylag rövid időn belül szoktunk cserélni. A benzin, etanol vagy gázüzemű gépjárműveknél a gyakoribb városi használatnál általában a kondenzvíz lecsapódás miatt […]

Tovább

Mennyi idő alatt ég ki az utángyártott első kipufogócső?

Általában az első kipufogó csövek tartanak  a legtovább, mivel ott rövid időn belül létrejön az üzemi hőmérséklet, és nincs páralecsapódás, ezáltal kondenzvíz sem. Az első kipufogó csövek átlag élettartama a gyengébb minőségű kipufogó csöveknél 4-5 év, a jobb minőségű, nagyobb falvastagságú kipufogó csöveknél 6-7 év. Bár a flexibilis kipufogócsövek is az első csőhöz tartoznak, a […]

Tovább

Mit jelent az hogy 3 és 4 rétegű flexibilis kipufogócső?

A flexibilis kipufogócső egy vékony hullámlemez, amely különféle rétegekkel van megerősíve a tartósság érdekében. A feltüntetett számok az erősítés mértékét jelzik. Az alap a 2 rétegű flexibilis kipufogócső, melynek összetétele hullámlemez, illetve kívül egy szövetháló erősítés. Ettől erősebb szerkezetű a 3 rétegű flexibilis kipufogócső, melynek összetétele hullámlemez, valamint kivűl és belül szövetháló erősítés. Az utángyártottak […]

Tovább