Az utángyártott kipufogó alkatrészeket tekintve a gépjármű és a motor üzemanyag típusától függően a hátsó kipufogódob, a flexibilis kipufogócső, a kipufogó összekötő cső, illetve egyes modelleknél a kipufogó felfüggesztő gumibak a leggyakoribb alkatrész, melyet viszonylag rövid időn belül szoktunk cserélni.
A benzin, etanol vagy gázüzemű gépjárműveknél a gyakoribb városi használatnál általában a kondenzvíz lecsapódás miatt a hátsó kipufogódob fárad el a leghamarabb, míg egy rendszeresen országúton vagy autópályán használt gépjármű esetében általában a flexibilis kipufogócső ég ki legelőszőr a tartósan magas hőtől.
A diesel motorral szerelt, még nem részecskeszűrős gépjárműveknél gyakran előfordul, hogy a kipufogócsövek hamarabb kilyukadnak, mint a kipufogó dobok, mivel ott nem a kondenzvíz, hanem a magas hőmérséklet és a korom teszi tönkre leginkább a kipufogót.
Egyes gépjárműveknél a motor típustól függetlenül a kipufogó tartó gumibak rövid időn belül elszakad, mert gyárilag konstrukció hibás, alulméretezett. Ezekben az esetekben általában erősített, saját fejlesztésű kipufogó tartó konzolokat ajánlunk.
A gyári kipufogó rendszerek esetében a korrodálás a leírtaktól eltérő lehet, mert egyes gyártók erősített ötvözött vagy saválló alapanyagból készítik el a kipufogók egyes részeit.