Az utángyártott kipufogó alkatrészeket tekintve a gépjármű és a motor üzemanyag típusától függően a hátsó kipufogódob, a flexibilis kipufogócső, a kipufogó összekötő cső, illetve egyes modelleknél a kipufogó felfüggesztő gumibak a leggyakoribb alkatrész, melyet viszonylag rövid időn belül szoktunk cserélni.

A benzin, etanol vagy gázüzemű gépjárműveknél a gyakoribb városi használatnál általában a kondenzvíz lecsapódás miatt a hátsó kipufogódob fárad el a leghamarabb, míg egy rendszeresen országúton vagy autópályán használt gépjármű esetében általában a flexibilis kipufogócső ég ki legelőszőr a tartósan magas hőtől.

A diesel motorral szerelt, még nem részecskeszűrős gépjárműveknél gyakran előfordul, hogy a kipufogócsövek hamarabb kilyukadnak, mint a kipufogó dobok, mivel ott nem a kondenzvíz, hanem a magas hőmérséklet és a korom teszi tönkre leginkább a kipufogót.

Egyes gépjárműveknél a motor típustól függetlenül a kipufogó tartó gumibak rövid időn belül elszakad, mert gyárilag konstrukció hibás, alulméretezett. Ezekben az esetekben általában erősített, saját fejlesztésű kipufogó tartó konzolokat ajánlunk.

A gyári kipufogó rendszerek esetében a korrodálás a leírtaktól eltérő lehet, mert egyes gyártók erősített ötvözött vagy saválló alapanyagból készítik el a kipufogók egyes részeit.

Előző
«
Következő
»

Szóljon hozzá!

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Árajánlatot és egyéb felvilágosítást csak telefonon vagy személyesen tud kérni cégünktől!
Elérhetőségeink megtalálhatóak weboldalunkon.