A flexibilis kipufogócső egy vékony hullámlemez, amely különféle rétegekkel van megerősíve a tartósság érdekében. A feltüntetett számok az erősítés mértékét jelzik.

Az alap a 2 rétegű flexibilis kipufogócső, melynek összetétele hullámlemez, illetve kívül egy szövetháló erősítés.

Ettől erősebb szerkezetű a 3 rétegű flexibilis kipufogócső, melynek összetétele hullámlemez, valamint kivűl és belül szövetháló erősítés.

Az utángyártottak közül a 4 rétegű flexibilis kipufogócsövek a legerősebbek. Ezek összetétele dupla rétegű hullámlemez, kívül szövetháló, belül pedig egy spirál lemez található, erősítés gyanánt.

Előző
«
Következő
»

Comments

  1. soos zoli

    Hello.Nekem egy kerdesem lenne ,bmw 528i-m van.Az autom kipufogó rendszere miért dupla falu és h van e valamilyen funkciolya ennek a rétegelésnek ill a két réteg közöz van egy kis légüres tér. Ugyanis közép és katalizátor cserem volt es felek h csak a külső réteget hegesztettek össze igy is jól szol a gép de azért aggodok bellül nem todták össze rendesen és valamit hazavag…..

    Hozzászólás törlése

  2. Kipufogó szerviz

    Kedves Zoltán!

    Gyári kipufogó rendszereknél gyakran alkalmaznak dupla falú kipufogó csöveket hangtompítás és hőelvezetés céljából.

    Kipufogó szervizünkben a dulpa falú kipufogó csöveket egy szimpla vastagfalú csővel helyettesítjük, ezzel kompenzálva a hangtompítást. Ahol indokolt, egy külső hővédő lemezzel oldjuk meg a hőelvezetést.

    Amennyiben a dupla falú kipufogó csőnek csak egy részét cserélik, a külső és a belső csövet végig kell hegeszteni, és csak utána lehet illeszteni kívülről a szimpla csővezetéket, mert egyébként a kipufogógáz átjut a külső térbe, és megszűnik a hőelvezetés, valamint a belső, rögzítetlen cső megmozdul, és rezonálni fog.

    Üdvözlettel,

    Karkus Tamás

Szóljon hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Árajánlatot és egyéb felvilágosítást csak telefonon vagy személyesen tudnak kérni cégünktől!
Elérhetőségeinket megtalálják weboldalunkon.