Kipufogó szervizünkben ilyen jellegű kipufogó problémával csak extrém esetben,  egy Ford Mondeo 2.0 16V benzines régebbi típusával találkoztunk, és meg kell hagyni, alaposan megtréfálta a szerelő kollégákat. Nem volt egyszerű rájönni, hogy miért nem indul be az autó.

Fontos információ, hogy ennek a gépjármű típusnak a kipufogó rendszere nem a szokványos, ugyanis a felépítmény bal hátsó részében van egy kipufogódob, melyen hátul még nincs kivezetőcső, hanem onnan egy keresztben áthaladó összekötő csövön még át van vezetve a kipufogógáz egy jobb hátsó kipufogó dobhoz, és csak azután távozik a szabadba.

Az átlagostól tehát lényegesen hosszabb a kipufogó rendszer, ezért a hátsó részeken már jeletősen lehűl a kipufogógáz, ami nagyobb mértékű a páralecsapódást eredményez, valamint a két kipufogódobot összekötő cső lejjebb helyezkedik el, a mint a kipufogódobok. Ezért fordulhatott elő, hogy úgy összegyűlt és belefagyott télen a kondenzvíz a kipufogó összekötőcsőbe, hogy nem indult be a motor.

Ezen tapasztalatunk óta az ilyen kipufogó probléma megelőzése érdekében ennél a típusnál a hátsó összekötőcső alsó részére egy kondenzvíz leeresztő furatot helyezünk el

Előző
«
Következő
»

Szóljon hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Árajánlatot és egyéb felvilágosítást csak telefonon vagy személyesen tudnak kérni cégünktől!
Elérhetőségeinket megtalálják weboldalunkon.